Régóta várjuk azt a fontos lépést, amelynek következtében a NYOSZ kedvezmény kártya felhasználásában lényegesen előbbre jutunk. Most úgy tűnik, egy ilyen állomáshoz értünk.
A szövetség egy együttműködési megállapodást készít elő,melyben a partnere az Alexandra Könyváruház és kiadó.
Az Alexandra az országban 83 helyen van jelen könyváruházával,
és egyik vezető könyvforgalmazóként az igényes irodalom és
szabadidő eltöltés elkötelezett híve.
Az Alexandra közreműködésével a NYOSZ tagszervezetekhez
tartozó nyugdíjasok és támogatók 2016 első negyedévében egyedi, sorszámozott (bankkártya minőségű, sorszámozott és vonalkódos)
új kártyát kapnának, amely egyszerre töltené be a
NYOSZ tagszervezeti tagkártyát, a NYOSZ kedvezménykártyát,
valamint az Alexandra vásárlói kártyát (ennek előnyeiről alább szólunk).
A kártyát - amelynek érvényességi ideje 3 év lesz - a nyugdíjasok számára
ingyenesen / térítés nélkül adjuk valamennyi nyugdíjasnak –
ahol a tagszervezetek vállalják a kiosztást, ott az ő közreműködésükkel,
ahol ez nem megoldható, ott közvetlenül a NYOSZ központi irodáján
keresztül valósítjuk meg.
- Az Alexandra biztosít valamennyi igényelt tagkártya mellé
1 db 500.- Ft értékű könyvvásárlási utalványt, és egy,
az Andrássy úti Alexandra áruház emeletén beváltható kávékupont.
A kuponokon az adott kártyához tartozó vonalkód szerepel, így egy
kártyához csak egy-egy kupon váltható be.
- Az Alexandra a kártya használói számára 10% vásárlási
kedvezményt biztosít általában, nyugdíjas hétfőkön 15%-ot.
Az első kedvezményes vásárláskor a törzsvásárlói adatbázisába rögzíti
a nyugdíjas adatait – amennyiben ezzel a kedvezménnyel élni kíván.
Mindaddig a kártya tulajdonosoktól egy átvételi elismervény aláírása csupán a kérés.
Terveink szerint – mivel várhatóan százezres nagyságrendű lesz a szervezeti igény a kártyára - (a statisztikáink alapján joggal feltételezzük),
új kedvezményt nyújtó helyek szervezésére is jobban lesz lehetőségünk.
Várjuk elsősorban a NYOSZ tagszervezetek igénybejelentését,
hogy várhatóan mennyi kártyára lesz szükségük 2016-2018. között.
Érdemes a szervezeti gyarapodást figyelembe véve “rátartással” igényelni.
Az igényeket a NYOSZ központi irodájában január 31-ig lehet jelezni,
azt követően elkezdődik a gyártás, és újabb kártyák előállítására csak
évekkel később lesz mód. Igénybejelentés emailen:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,
vagy postán: NYOSZ 1074 Budapest, Szövetség u. 9.
Információ: 06/1/210-0326